FOTO-PAŹDZIERNIK

Z jednej strony październik minął mi jak z bata strzelił, z drugiej, jak pomyślę, że Homecoming i Halloween były w tym samym miesiącu, to aż mi się w głowie kręci. Jedno wiem na pewno - wykorzystałam ten miesiąc do granic możliwości, z czego powstało wiele cudownych wspomnień uwiecznionych na zdjęciach. Niektórymi już się podzieliłam, ale większość będzie nowością :)
Sobota - home coming dance set up, czyli dekorowanie szkoły ze Student Council

Przygotowania....

Photoshoot...
I taniec, oczywiście na bosaka...
W poniedziałek występ chóru szkolnego
Do którego należą Abby, Parker, Isabelle, Kyle i Heidi
Gra futbolowa na naszym stadionie...
Co oznacza więcej concessions.
Dodaj napis

Wycieczka do Wisconsin na grę piłki nożnej Bryce'a
Dzień z Kaitlyn - zakupy w Targecie, zbieranie liści i...
Dinner z całą rodziną.

Sever's Corn Maze
A potem „obiad” w Perkin's i gra piłki nożnej Kyle'a.


Kupowanie dyni
Senior Photoshoot
ValleyScare!
„Pie a teacher - $5” czyli rzuć tartą w nauczyciela za $5
I jak tu nie skorzystać?
PS To na cele charytatywne
Pumpkin carving
Halloween u Savannah'y
I trick-or-treating ze Student Council...

Podsumowując - mnóstwo atrakcji. Lepiej bawić się nie mogłam, dużo nowości i dużo szczęścia, a czas leci i to bardzo szybko... Listopad również dostarcza mi zajęć, nigdy się nie nudzę, o czym niedługo an pewno opowiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Po czym poznać, że jesteś w USA?

Jak pojechać na wymianę do USA?

Amerykańskie Przekąski